صنایع چسب

چسب فوم
فومهای CREADHESIVE FA چسب های قابل اسپری بر پایه الاستومر و حلال هستند. این چسب ها مخصوصاً برای چسباندن فومهای فلکسیبل و اسفنج ، برای چسباندن اسفنج و فوم به سطح چوب ، فلز و نئوپان در حین تولید استفاده می شود.
دارای خواص چسبندگی عالی و سریع با سطوح مختلف میباشد.

این چسبها باید با تفنگ پاششی (قطر نازل 1.8-1.7 میلی متر و فشار هوا 3-6) یا پمپ کمپرسور هوا پاشش شود. CRADHESIVE FA 42 چسب ضدزنگ است و در صورت نیاز می تواند به یک طرف سطوح فوم ، چوب ، فلزات ، الیاف و غیره اعمال شود.

پس از یک دوره خشک شدن کوتاه ، فشار دائمی باید روی دو طرف فوم اعمال شود. دمای سطوح کاری و چسب ها نباید زیر 18 درجه سانتیگراد باشد (برای سهولت در تبخیر حلال) ، زمان خشک شدن ممکن است بسته به مقدار چسب اعمال شده و میزان جذب مواد اعمال شده متفاوت باشد. استحکام چسبندگی باید بعد از 24 ساعت پس از استفاده بررسی شود.

چسبهای کفش
با نگاهی به فرصتهای چسب کفش در بازار ، شرکت مرداس پلی اورتان یک نوع از چسبهای پلی یورتان بر پایه پلی کلروپرین برای صنعت کفش ارائه داده است. ما طیف وسیعی از محصولات متناسب با انواع کاربردهای کفش مانند کفش لباس ، کفش ورزشی ، صندل ، کفش چرمی و غیره را داریم. محصولات به خوبی مورد آزمایش قرار گرفته اند تا نیاز واقعی آن برای ساخت کفش یا روند مونتاژ آن را برآورده کنند.

• چسب پلی الکلروپرن بر اساس حلال

چسب کفش پلی یورتان مرداس یک چسب آماده برای استفاده ، پلی کلروپرن / رزین مصنوعی در حلال است. این چسب دارای مقاومت بالا در اتصال و چسبندگی و همچنین مقاومت در برابر حرارت است و کاربر پسند میباشد. این محصول برای استفاده در فرایند ساخت قسمت فوقانی کفش ساخته شده است. غیراز کفش ، از این گرید می توان در چرم ، چرم مصنوعی ، کمربند ، کیف و مبلمان و همچنین فوم EVA و ساخت دمپایی EVA استفاده کرد. این محصول مقاومت در برابر حرارت و استحکام باند خوبی دارد. این ماده برای اتصال سریع در دمای اتاق طراحی شده است.

• چسب کفش مخصوص پایه پلی اورتان
این چسب رزین پلی اورتان با پایه حلال ، با استحکام بالا برای اتصال انواع زیره کفش به هر نوع بالایی است. این چسب فتالات ندارد. در تولید کفش برای چسباندن چرم ، چرم مصنوعی و پارچه های بافتی به PVC ، PU ، لاستیک طبیعی ، لاستیک مصنوعی ، ترمو لاستیک ، چرم ، EVA و زیره TPU با پرایمر مناسب استفاده می شود. این چسب را می توان “با قلم مو استفاده کرد. برای چسبندگی سریع توصیه می شود آن را در دمای 60-50 درجه سانتیگراد خشک کنید.

چسب بسته بندی فلکسیبل
در ایران بیشتر چسب های لمینیت فلکسیبل وارد می شوند و به شدت به واردات در این بازار وابسته هستیم. برای کاهش این وابستگی به محصولات وارداتی ، شرکت پلی یورتان مرداس طیف جدیدی از چسب های هواخشک مبتنی بر پلی اورتان را برای بسته بندی و لمینیت های فلکسیبل ارائه می دهد. در اینجا ما طیف گسترده ای از چسب های دو جزیی و همچنین چسب های پلی یورتان یک جزیی هم پایه حلال و هم پایه بدون حلال را ارائه می دهیم. چسب پلی اورتان یک جزیی هوا خشک تک جزیی به ویژه برای چسباندن کاغذ به فیلم و کاغذ به فویل استفاده می شود که در آن پخت با رطوبت کاغذ اتفاق می افتد و نیازی به سخت کننده یا پلیول ندارد. در ترکیبات چسب های لمینیت دو جزیی ایزوسیانات به عنوان بخش NCO و پلیول ما به عنوان بخش OH میباشد.در دو نوع چسب لمینیت حلال و بدون حلال که در دسترس میباشد ، به طور کلی از اتیل استات به عنوان حلال استفاده می شود. با توجه به برنامه های کاربردی و بسته بندی ، سه دسته چسب با عملکرد استاندارد ، متوسط و بالا وجود دارد. این چسب ها برای PET ، PE ، BOPP ، فیلمهای متالیزه شده و همچنین ورقه های فلزی (آلومینیوم) بسیار مناسب هستند. به طور کلی گریدهای چسبهای لمینیت پلی اورتان مرداس برای تماس غیرمستقیم غذا کاملاً بی خطر هستند .تمام این چسب ها برای اتصال بهتر ، مقاومت درزگیر ، سازگاری جوهر چاپ و سرعت خوب دستگاه طراحی شده اند.

چسبهای صنعت دریایی
این ها چسب های پلی اورتان تک جزئی و بدون حلال هستند که با رطوبت خشک میشوند. صنایع مورد استفاده این چسبها در صنایع مبلمان ، قایق ها ، درب و پنجره های چوبی ، پانل های صوتی ، پله ها ، تولید و تجهیزات نصب شده در آشپزخانه ، و همچنین بتن ، آجر ، فلزات ، مواد روکش شده ، آلومینیوم و پلاستیک است. این چسبها24 ساعت پس از استفاده ، ضد آب می شوند.